Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

ali8ia i 8arros???


An paizate ena tetio paixnidi ali8eia ti 8a epilegate???
prosopika eimai poli eilikrinis me ton eafto mou, an kai fobame na eima kai me tous giro mou... to kako einai pos fobame pos isos dn einai ali8ia afta pou 8a po... sini8os otan po tin apopsi mou gia kati 8a tin allakso polles fores se poli mikro xroniko diastima... an omos dn ekfrasto, mporei na to pistebo kai gia panta... 
An pali epilekso 8arros... dn nomizo pos eimai ikani na antimetopiso tin proklisi pou 8a mou balei o ka8enas me apotelesma oxi mono na xaso alla na ekseftelisto kiolas... 
sta ali8ia, to na po ti pragmatika ais8anomai i mou simbenei to 8eoro poli pio efkolo apo to na me katapiesei kapoios na kano kati pou dn 8elo... omos to problima einai pos pote dn mporo na eimai sigouri an ontos afto einai afto pou pragmatika kiriarxei mes ti kardia mou... kai dn nomizo pos mporo na eimai sigouri kai pote... ta sinais8imata dn mporeis na ta perioriseis... dn mporeis na apantiseis me ena nai i me ena oxi se erotiseis pou aforoun ton erota, tin agapi, to misos, tin zilia kai outo ka8eksis.... 
afti pragmatika einai i gnomi mou... kai 8a i8ela na ma8o kai ti diki sas... 
  
(^_^)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου