Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

zoi sto kokkino!




Music

etsi opos einai to kardiografima, etsi einai kai i zoi mas... me ta pano kai me ta kato tis... dn mporei pote na iparksei pliris isoropia gia megalo xroniko diastima giati etsi dn zoume... 
ara mono kai mono apo afti ti diapistosi katalabenoume oti kosmos xoris lipes, einai kosmos xoris xares, kosmos xoris ekplikseis kai aifnidiasmous einai enas kosmos pliksis kai monotonias... to na zoume ti ka8e mera diaforetika akoma kai se elaxista stixia apo ti proigoumeni einai kati to opoio 8a prepei na mas kanei xaroumenous... ka8e mera einai diaforetiki.... kai ka8e mera einai ena neo ksekinima... ka8e mera 8a exoume diaforetiko palmo... 8a zisoume diaforetika pragmata kai katastaseis, me tous idious i me diaforetikous an8ropous.... as min epidiokoume tin isoropia alla to na zisoume me pa8os oti antiktipo kai an exei afto sti zoi mas... giati etsi zoume, kai etsi apoktoume anamniseis tis opoies aksizei na 8imomaste... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου