Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

moni mou...



8a egrafa gia to sex simera... ma telika to metaniosa... kaneis dn 8a mporouse na katalabei ti psixosin8esi mou kai ti einai afto pou pragmatika me apasxolei kai me basanizei... xtes... xtes lipi8ika toso poli... stenoxori8ika toso... ma dn ediksa stagona... giati etsi prepei na eimaste emeis ta koritsia... agonistries gia kati pou polles fores dn exoume... giati to exoume dosei... omos ego exo ti dinatotita na to kratiso... kai na agonisto gia afto... ma dn mporo na eksigiso ta osa simbenoun mesa mou ta osa skeftomai kai ta osa me basanizoun... giati kaneis dn 8a mporesei na e8rei sti 8esi mou kai na me katanoisei apolita... oute agori, oute koritsi... ma oute kai oi goneis mou... poso mallon kapoios agnostos... afou dn me katalabenei kaneis, oute oi filoi mou, oute o aderfos mou, oute oi goneis mou oute kaneis? afou kaneis dn exei er8ei sti diki mou 8esi? kai oute prokeite... krima... einai poli krima na pernaei kapoios ena toso megalo "louki" monos tou...

1 σχόλιο:

  1. to na pisteueis pos den iparxeis kaneis na se katalabei einai megali monaxia. exete empistosini stous allous. isos mporoun na sou dosoun perissotera apo osa nomizeis. anoixe tin psixi sou- isos i lisi na einai mprosta sou.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή