Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

sinantithikame... o enthousiasmos metatrapike pali se ekeino to iremo riaki pou kilouse aviasta, kai anemela... kai ksafnika... paradothika, kai eipa na kolimpiso sto bitho tou... kai metatrapike se kataigida... afto to agori mou thimize emena ligo prin gnoriso ton P3. ekeinon pou apo axaro kai dipsasmeno koritsi, mou edose morfi, kai gnosi... me boithise na katalabo ti paei na pei xalarosi, kai me othise pros afto... mono pou ola afta eixan simbei prin xronia, kai ego imoun tora, se thesi na katalabo ti ennoouse, kai pos akribos imoun... mono pou tote dn mporousa na ton katalabo... milisa mazi tou... xtes to bradi arga... ithela na tou po pos ton efxaristo... eilikrina ekeino to agori pou gia emena itan tosa polla mperdemena mazi, asimanta kai simantika pragmata, tora ginotan kapoios, ton opoio ebgnomonousa gia tis gnoseis mou...
me ton K, simera tha sinantithoume gia tetarti fora mesa se pente meres.... ola pane omorfa, kai eilikrina... to kalo einai pos dn arxizo na skeftomai osa ekana perisi... tipou, aftos einai pou epsaxna, kai dn ksero kai ego ti... me eksitarei to gegonos pos me blepei os daskala, parolo pou kai pali dn ksero polla... m'aresei poli, pou mporo na milao mazi tou, kai ontos na katalabaino ti leei, kai ekeinos ti leo.... epikoinonoume, apla... m'aresei pou kai oi dio mas, niothoume aneta... kai me trelenei pou me blepei san kati apiasto, parolo pou me exei.... perissotero ap'ola m'aresoun afta ta aksafna filia pou mou petaei sto magoulo, se anipopto kai gliko xrono... dn me ksafniazei, me glikainei tha elega.... einai san mpourmpoulithra apo ti mia, glikia kai analafri, kai san kiriarxos antras ap'tin alli, pou mporeis na basisteis pano tou, kai na se parei agalia gia prostasia... moiazei st'alitheia san na prosarmozete analoga me to ti skeftomai, i to pos thelo na einai.... alloste kai poios kserei ti theloun oi ginaikes? pantos sigoura einai kati efmetavlito, to opoio gia arxi, moiazei na to katexei...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου